25 Mart 2010 Perşembe

"Mühendis Bey"


"Alışmadık götte don durmaz!" derler ya aynen o durumdayım heralde. Lise ve üniversitede, beni tanımayanlar tarafından, birçok sıfata maruz kalınarak çağırıldım. Genelde "Hişt! oğlum", "Sen konuşan!", "Çocuk!", "Hişt sen uzun saçlı" hatta otobüste beni arkadan görüp "Hanımefendi!", "Hanım kızım" diye sesini duyurmaya çalışanlar, yer vermeye yeltenenler bile olmuştu.
Sonra okul bitti, mecburen askere gittik. "Aptal Çavuş", "Dingil", "Öküz", "Nöbetçi" olduk bir anda, normalde yanımda olmasından rahatsız olacağım, gıt zekalı insanlar komutanımmış meğer. Bende öncelikle üst rütbeleri, daha sonra yalakağı, yalançılığı, komutan satmayı, aslında oyunu kuralına göre oynamayı öğrenip, "Aslanım", "Kral Çavuşum" oldum. O boktan dünyadan gitmeye hazırlanırkende "Kıdemli","....cim" oldum bir anda ve o sayfada kapandı.
Şimdi, geçmişte bana böyle seslenen insanlar, "Mühendis Bey", ".... Bey" diye sesleniyorlar. Önce garipseyip o adamın ben olduğunu anlıyorum ve hala suratlarına tükürme isteğim olduğunu notere tastik ettirip, değişmediğimi anlıyor ve gururlanıyorum.

1 Çemkiren Var:

A Vitamini dedi ki...

Sayın mühendisim, müğdür bey hanım :) Ben de bunları çok duydum.

Güzel blog, mühendis bey :)

Yorum Gönder

Radyo

Sisteminizde Flash Player 10 kurulu değil :(