29 Mart 2010 Pazartesi

Anlatmak, Dinlemek


Arkadaş arasında, anlattığınız şeyi ağzınıza tıkayıp, kendi hikayesini anlatmaya çalışan insanlar vardır ya!. Müjde!, bugün içlerinden bir tanesini öldürüyordum, elimden zor aldılar. Kesinlikle pişman değilim, olmayacağımda.

Her zamanki gibi geyik yapsam, anlattığım içerik hayati önem taşımayıp, yorum hakkı dahi doğursa, samimi falan olup, sonradan hikayenin ortasında girmese, belki boğazına yapışmak yerine, elimi omzuna atar, hehehe! diyerek istediği tepkiyi bile verebilirdim.

Karşılaştığım davranış, patavatsızlık mı?, dangalaklık mı?, yoksa ben öküz müyüm?. Bu üçünü istiyorum!.

Dip Not: Blog iyiden iyiye nefret kusma platformuna döndü, farkındayım. Tahminim, ruh halimin ve yazma tetikleyici mekanizmamın etkisi var bu konuda, idare edin artık. 8)

4 Çemkiren Var:

selçuk dedi ki...

öncelikle selam,
sabah yazını okuduğumda akşamdan kalma ruh halimde yalnız olmadığımı görmek sevindirdi desem yersiz olacak,çünkü çok kötü bir hissiyat.
sizi anladığımı ve sinirlenmenizin boşuna olmadığını söyleyerek cevabını istediğiniz üç şeye naçizane değineceğim efenim;

1.evet o arkadaş patavatsız,ya da sanırım sadece dangalak,dur ya da patavatsız bir dangalak.
2.sen öküz müsün?
evet,herkes,her erkek kadar öküzsün ama sınırları olan ve saygılı bir öküz.diğer arkadaş başka tür bir büyükbaş.
2 mi oldu?

Acil dedi ki...

Evet 2 oldu. 8) Yorumun için teşekkür ederim.

Fatma FINDIK dedi ki...

:)) sabah başlayıp,akşam uykuya daldığım ana kadar devam eden bir sürü sinir bozucu durumla karşılaşıyorum.Ama en can sıkıcı kısmı bu araya şirinlik katmaya çalışan parazitler.
Hatta salon kadını çizgimden çıkıp şöyle bir çemkireyim,olmadı dağıtayım ortalığı diyorum ama işte o kadar:))
sorularınıza cevap vermek o kadar da kolay değil zira size katılıyorum ama kendinizle ilgili yazdığınız kısımı aradan çıkalım olur mu?
sevgiler..

Acil dedi ki...

olur olur.8)

Yorum Gönder

Radyo

Sisteminizde Flash Player 10 kurulu değil :(